tentang dea :)

My photo
katil comel, Malaysia

first :)

helo peeps , Yawww ! Im fana daniella* lapanbelas years andd stayin ShahAlam aa . haha :p I dont think that You are better . Im thinking that I was the BEST better than You . wekk ! :p

haha , actually tade ape yng VERY amazing kott . haha :p cam trase dh semakin tue* kott . masingmasing dh buat own hal . macam aku , further study . then , kebiasaan dulu , Lefaking* same . rinduuu time duluuu , kn kn ? :( erm . dalam blogger aku , x de story yang HOT pongg aa . Just na mengungkit about the Story last yang pena harungi dulu . macam itu *Back From the Future . haha :D merepek jeh

mood : okay :p

Monday, September 7, 2009

01082009

dany ooh dany . sorang yang comel* hm , awal nyeee aku engat . dea nii cam laki laen . memang awal , perghh ! sempoi kot . tatahu plakk yng dea lawaking* pecah perot gak dengan lawak dea nii . even first meet , banyak gakk aa kenangan yng buad ak tangkap cintan* ngan dea nii . hm , best woo . gentle baii !
first nyeee , sakit hati jiwe rage jugakk aa . kitorang tunggu na berjanggut ditebas tumbuh balek kott . huh , agak berjam gak aa tunggu mamat* nii . penatt woo ! then , makan dekat maple sebelah monorel tuuuu . makan . dea makan mee goren mamak tuuu . ha , jemput minum jemput minum . haha :p mentangmentang mee goren tuuu berkuah . erghh ! siyez , sabar jelah . ade agyyy , dea panggil maple* tuuuu : weii maple , pinggan mangkuk jamban tandas peti ais periuk cawan piring . senang cite , shume jenis pekakas kt dapur aa dea sebut kn . lastlyyy , ayat yng paleng best andd mudah hafal , ASTAGAY :D haha .


sepanjang ak ngan dea , dea care andd protect aa pasal aku ngan nesa . haha :p finishh !
penatt .

mood : rindu baii :(

No comments:

at last !

fuhhh ! leteh nyee . at last ! yeayy , at last siap jugak blog aku . humph ! memang banyak melenguh aku time edit blog nih . macam kat atas ni la muke aku setelah habesnye meng-edit blog . adoi cincai jehh , da penat gile nih . aku tahu memang ta lawa pon blog gemok aku nih . haha :D

mood : sleepy and tired